wtorek, 10 kwietnia 2012

Wielka przeprowadzka

Wcześniej posiadałam blog na Onecie, ale Onet jak to Onet- doprowadza do nerwicy. Wszystko się wiesza, nie znajduje blogów i na dodatek nie pozwala zapisać tworzonej przez dwie godziny notki. Tak więc dbając o swoje zdrowie psychiczne przeprowadziłam się ze swoim blogiem tutaj. Jeśli chcielibyście przeczytać moje poprzednie notki, to podaję adres stary adres bloga www.blauwelt.blog.onet.pl
Tutaj będzie więcej komiksu niż pisania, jak doradził mi mój drogi genialny przyjaciel z Wawy (a konkretnie z Żoliborza). No to nowy Blauwelt uważam za otwarty! *można klaskać*

4 komentarze:

  1. Cieszę się z Twojej decyzji i rumienię z tego przesłodkiego opisu mnie.



    Twój Zarumieniony UwG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo ja jednak chyba jestem słodka, genialny Warszawiaku <3

      Usuń
  2. No to brawo :D Widzę, że ludziom naprawdę puszczają nerwy i przenoszą się tłumnie na inne serwisy. Cóż, nie żebym sama tego nie rozważała, ale poczekam z własną decyzją jeszcze odrobinę.
    Komiksy, komiksy są fajne :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te w moim wykonaniu też? ;> Poza tym, dawno się nie odzywałaś, moja droga ;3

      Usuń